Emma-akatemian koulutukset nyt kätevästi verkkokaupasta

ERTOn ammatillinen koulutus = Emma-akatemia. Hanki lisäpaloja työelämään ja ilmoittaudu mukaan syksyn monipuolisiin koulutuksiin.

ERTOn oma Emma-akatemia sai omat nettisivut: www.emma-akatemia.fi. Ilmoittautuminen sujuu nyt helposti ja vaivattomasti verkkokaupan kautta. Voit hakea koulutuksia aiheittain, alueittain, paikkakunnan, ajankohdan tai hinnan perusteella. Voit myös ilmoittautua usealle kurssille samalla kertaa.

Tule ylläpitämään, kehittämään ja syventämään työelämässä tarvittavia taitojasi ja ammatillista osaamistasi. Emma-akatemia tarjoaa laajan kattauksen laadukkaita ammatillisia lisä- ja täydennyskoulutuksia useilla paikkakunnilla.

Emma-akatemia toimii yhteistyössä mm. ammattikorkeakoulujen, ammattiopistojen ja aikuiskoulutuskeskusten kanssa. Koulutuksista saat oppilaitoksen myöntämän todistuksen.

Taloutta, ohjelmistoja, työhyvinvointia, esimiestaitoja, projektihallintaa

Emma-akatemian koulutustarjonnassa on syksyllä mm. talouden tunnuslukujen ja projektien hallintaan liittyvää koulutusta, työhyvinvointikorttikoulutusta, esimieskoulutusta ja ohjelmistokoulutusta.

Emma-akatemia tarjoaa uutuutena nyt myös pidempikestoisia koulutuksia. Syksyllä 2015 starttaavia koulutuksia ovat: Sosiaalinen media, verkostot ja vaikuttaminen -koulutus, Itsensä johtaminen -koulutus ja Reskontrat taloushallinnossa ja arvonlisäverotuksen perusteet -koulutus. Koulutukset kestävät noin 2-3 kuukautta ja ne toteutetaan yhteistyössä Markkinointi-instituutin kanssa.

Koulutuskuvaukset löydät Emma-akatemian verkkokaupasta »

ERTOn jäsenet aina edullisimmin

Emma-akatemiaan ovat kaikki tervetulleita jäsenyydestä riippumatta! Myös ei-jäsenet ovat tervetulleita, mutta heiltä veloitetaan koulutuksen koko hinta. Hintaan kuuluu aina lounas.

Lyhyemmät koulutukset:

• ERTOn jäsenet 59 €, sis. alv
  • Muut 250 € + alv 24 %

Pitkät koulutuskokonaisuudet:

• ERTOn jäsenet alkaen 800 €, sis. alv.
  • Muut alkaen 900-1200 € + alv 24 %

Ilmoittautuessa muista syöttää jäsenkoodi

Emma-akatemiaan ilmoittaudutaan verkkokaupan kautta osoitteessa www.emma-akatemia.fi

HUOM! Verkkokaupassa on näkyvissä aina täysi hinta. Vain etukoodia käyttämällä varmistat itsellesi jäsenetuhinnan. ERTOn jäsen, toimi näin:

1. Lisää haluamasi koulutukset ostoskoriin.

2. Syötä jäsenkoodi ostoskorissa sille varattuun kohtaan ja klikkaa "Käytä", niin saat ERTOn jäsenhinnan näkyviin.

Jäsenkoodin saat ERTOn Jäsenterveisiä-uutiskirjeestä ja Emma-akatemian viesteistä. Voit myös pyytää koodin Emma-akatemian asiakaspalvelusta. Jos et ole saanut uutiskirjettä etkä viestejä, päivitä sähköpostiosoitteesi jäsenrekisteriimme. Helpoiten teet sen liiton eAsioinnissa »

3. Jatka kassalle verkkokaupan ohjeiden mukaisesti.

Kysyttävää?

Ota yhteyttä: asiakaspalvelu@emma-akatemia.fi, p. 0400 321 181 ma-pe 9:30-11:30