Taloushallinnon ammattilaisille uusi puheenjohtaja

Taloushallinnon ammattilaisten syyskokouksessa 29.11.2014 valittiin yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi Jaana Monto. Hän aloittaa tehtävässä heti.

Imatralainen Monto työskentelee Visma Servicessä palkanlaskijana ja kirjanpitäjänä.

- Taloushallinnon ammattilaisten puheenjohtajuus on haastava, mutta myös äärimmäisen mielenkiintoinen tehtävä, Monto sanoo uudesta luottamustehtävästään.

- Jatkossa pyrimme parantamaan jäsentemme koulutustoimintaa sekä vahvistamaan rooliamme edelleen taloushallintoalalla, Monto kertoo yhdistyksen tavoitteista.

Monton edeltäjä Teemu Miettinen siirtyi Toimihenkilöliitto ERTOn talous- ja henkilöstöpäälliköksi.

Taloushallinnon ammattilaiset on vuonna 1985 perustettu taloushallintoalalla työskentelevien oma ammattiyhdistys. Se ajaa jäsentensä ammatillisia, oikeudellisia, sosiaalisia ja taloudellisia etuja. Yhdistys on puoluepoliittisesti sitoutumaton Toimihenkilöliitto ERTOn jäsenyhdistys. Kevääseen 2012 asti yhdistyksen nimi oli Tilitoimihenkilöt ry.

Syksyllä 2015 juhlitaan yhdistyksen 30-vuotista taivalta.

Lisätietoja: Puheenjohtaja Jaana Monto, jaana.monto@erto.fi, puh. 0405124223, www.taloushallinnonammattilaiset.fi