ERTOn koulutusstipendit haettavana elo-syyskuussa

ERTOn koulutusstipendien hakuaika on tänä vuonna 1.8.-30.9.2015. Voit hakea stipendiä, jos olet ollut vähintään vuoden ERTOn varsinaisena maksavana jäsenenä.

Stipendin saamisen edellytys on lisäksi, että opinnot tapahtuvat tänä vuonna tai osa opinnoista sijoittuu tälle vuodelle. Stipendiä ei myönnetä opiskelukustannuksiin, jotka maksaa muu taho esim. työnantaja tai Kela. Jos sinulle jää maksettavaksi kustannuksia, esimerkiksi kurssi- ja tutkintomaksu, matka- ja majoituskuluja tai muita opintoihin liittyviä perusteltuja kuluja, voit laittaa hakemuksen.

Myöntämiseen vaikuttavat opiskelun päämäärä, kustannukset ja hakijan elämäntilanne. Stipendi myönnetään samoihin opintoihin vain kerran. Etusijalla ovat ne, jotka eivät ole saaneet stipendiä aikaisemmin. Stipendejä ei myönnetä Emma-akatemian kursseihin.

Yhden koulutusstipendin suuruus on enintään 300 €.

Miten haetaan?

Stipendiä haetaan sähköisellä hakemuksella. Täytä hakemus huolellisesti kokonaan.

Stipendien saajat valitaan hakemusten perusteella. ERTOn hallitus käsittelee hakemukset lokakuun kokouksessaan ja päättää saajat. Ilmoitamme päätöksestä kaikille hakijoille henkilökohtaisesti.

Pyydämme opiskelutodistuksen ja tarvittavat tositteet stipendien saajilta. Nämä ovat stipendin maksun edellytys.

Koulutusstipendihakemus »

Lisätietoja: Järjestöpäällikkö Soile Lindstedt, soile.lindstedt@erto.fi, p. 09 6132 3271