ERTOn jäsenedut laajenivat huomattavasti

ERTOn jäsenten käytössä on nyt monipuolinen Jäsenedut.fi-palvelu, joka tarjoaa ajankohtaisia alennuksia ja tarjouksia.

Jäsenedut.fi on usean ammattiliiton yhteinen palvelusivusto, joka tarjoaa jäsenetuja laidasta laitaan. Mukana on paljon eri alojen verkkokauppoja ja muita kauppoja. Etuja ja alennuksia on tarjolla autoilusta kauneudenhoitoon ja vaatteista turvallisuuspalveluihin sekä paljon kaikkea muuta. Mitä tahansa oletkin hankkimassa, niin aina kannattaa ensin tarkistaa Jäsenedut.fi -sivustolta, saisitko siitä alennusta.

Edut näkyvät rekisteröityneille

Rekisteröidy palveluun osoitteessa www.jasenedut.fi klikkaamalla ylävalikosta kohtaa ”Rekisteröinti”. Rekisteröitymiseen tarvitset ERTOn jäsenkortista löytyvän jäsennumerosi. Muista valita valikosta Erityisalojen Toimihenkilöliitto ERTO ry. Rekisteröitymisen jälkeen pääset hyödyntämään etusi kirjautumalla sisään palveluun.

Palvelun käyttö on turvallista, koska sivusto on kokonaan suojattu. Rekisteröityneiden tietoja ei luovuteta eteenpäin eikä ostokäyttäytymisestä kerätä rekisteriä.

Vaihtuvia etuja

Verkkokauppojen alekoodit ja tilausohjeet löydät kultakin tuotesivulta. Verkkokauppaetuja voivat käyttää myös perheenjäsenet, mutta tilaukset täytyy tehdä kirjautuneena Jäsenedut.fi-palveluun.

Henkilökohtaisessa asioinnissa kaupoissa näytä ERTOn jäsenkortti ja Jäsenedut.fi -tunnistekortti. Kerro edusta aina ennen maksua. Tunnistekortin voit tulostaa täältä »
Voit myös ottaa tunnistekortista kuvan puhelimeesi.

Kannattaa myös tilata omaan sähköpostiin Jäsenedut.fi -uutiskirje, niin pysyt ajan tasalla ajankohtaisista eduista ja alennuksista.