PHT:n kesän perhelomat haettavana

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry järjestää hyvinvointia ja terveyttä edistäviä, 1.askel-hyvinvointiin perhelomia hotelleissa, urheiluopistoissa, lomakeskittymissä ja kylpylöissä eri puolilla Suomea. Kesän lomien hakuaika on käynnissä.

Perheiden 1.askel-hyvinvointijaksot ovat 5 vrk:n mittaisia kurssimuotoisia, tuettuja lomia. Osallistumisesta maksetaan edullinen omavastuu. Ohjelma sisältää sekä perheiden yhteistä kuin myös lasten ja aikuisten erillistä ohjelmaa.

Liikunnallisilla hyvinvointijaksoilla ollaan aktiivisesti yhdessä, liikutaan, syödään terveellisesti, levätään ja virkistytään. Yhdessä oloa ja elämyksiä lapsiperheiden arkeen mukavalla tavalla luonnonläheisissä ja lapsiystävällisissä kohteissa. Jaksolla toimitaan ja liikutaan ryhmässä kohteen asiantuntevan ja ammattitaitoisen henkilöstön johdolla.

Kenelle?

1.askel-hyvinvointijaksot sopivat perheille, joilla on mukana yksi tai useampi alle 17-vuotias perheeseen kuuluva lapsi. Mikäli perheeseen kuuluu lisäksi 17-18-vuotiaita, he ovat tervetulleita mukaan aikuisten hinnalla. Eläkkeellä oleva voi hakea mukaan, jos perheessä on alaikäisiä lapsia.

Ohjelman aktiivisuuden ja liikunnallisuuden vuoksi on tärkeää huomioida että perheesi jäsenillä ei ole liikuntaa estäviä rajoitteita tai sairauksia. Raskaus ei ole este osallistua jaksolle, mutta kannattaa kuitenkin keskustella asiasta neuvolassa terveydenhoitajan tai lääkärin kanssa.

Kuinka pääsee mukaan?

Jaksoille haetaan sähköisellä hakulomakkeella. Valinnat tehdään hakemusten lähettäneiden perheiden kesken terveydellisin, taloudellisin ja sosiaalisin perustein. Mikäli perheesi tulee valituksi, osallistumisesta maksetaan edullinen omavastuuosuus. Ohjelmaan osallistuminen on edellytyksenä tuen saamiselle.

Katso ajankohdat ja paikkakunnat PHT:n sivuilta. Kohteen nimeä klikkaamalla pääset sähköiseen hakujärjestelmään.
Voit hakea vain sähköisesti.

Sähköisessä hakujärjestelmässä voit hakea kaikkia avoinna olevia kohteita. Hakuajan päätyttyä kohde ja ajankohta poistuvat haettavien jaksojen luettelosta.

Kesän 2016 lomat ja hakeminen »

Hinnat

aikuiset: 125 €/aikuinen / 5 vrk
lapset 6-16 v: 75 €/lapsi / 5 vrk
alle 6-vuotiaat lapset: 0 € / 5 vrk
työtön/lomautettu aikuinen: 62,50 € /5 vrk

Hinta sisältää ohjelman sekä perhemajoituksen täysihoidolla (aamiainen, lounas ja päivällinen).

Lisätietoa 1.askel hyvinvointijaksoista »

PHT:n asiakaspalvelu, p. 020 144 1318, asiakaspalvelu@pht.fi