Suomen Hostellijärjestö hakee järjestöreissaajia kevät- ja kesäkaudelle

Kiinnostaako kotimaan reissu ja matkakertomuksen tuottaminen? ERTOn jäsenenä voit nyt hakea Suomen Hostellijärjestön reissaajaksi!

Haluatko lähteä muutaman päivän kotimaan reissulle kevään tai kesän aikana yöpyen Suomen Hostellijärjestön hostelleissa? Suomen Hostellijärjestön jäsenjärjestön (eli ERTOn) jäsenenä sinulla on siihen mahdollisuus: Hostellijärjestö hakee nyt innokkaita järjestöreissaajia ja matkakertomusten tuottajia.

Matkareitin ja tarkemman ajankohdan saat valita itse. Suomen Hostellijärjestö tarjoaa majoituksen hostelleissaan sekä matkat valitsemaasi kohteeseen. Kuluja korvataan enintään sadan euron edestä per reissaaja. Lisäksi kaikki reissaajat saavat käyttöönsä kahden vuoden kansainvälisen hostellikortin arvoltaan 30 €.

Vastineeksi Suomen Hostellijärjestö haluaa kuulla matkastasi tekstin, kuvien tai vaikkapa videoiden muodossa. Ideana on, että juttu julkaistaan reissaajan edustaman järjestön viestintäkanavissa. Myös Suomen Hostellijärjestö saa tuottamaasi tarinaan ja ottamiisi kuviin käyttöoikeudet sekä luvan jakaa juttua omissa viestimissään.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostitse 14.3.2016 mennessä. Kerro hakemuksessa:

• Miksi juuri sinä olisit sopiva henkilö järjestöreissaajaksi?
  • Millainen matka/reittisuunnitelma sinulla on?
  • Mistä näkökulmasta haluaisit kirjoittaa?
  • Mikä olisi sinulle sopivin ajankohta reissata?
  • Olevasi Toimihenkiklöliitto ERTOn jäsen

Valituille järjestöreissaajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Lisätietoja ja hakemukset: Markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Sinikka Komu, Suomen Hostellijärjestö, p. 045 7733 2947, sinikka.komu@hihostels.fi

Katso myös Suomen Hostellijärjestön edut ERTOn jäsenille »