PHT:n syksyn lapsiperheiden jaksot, aikuisten 1. askel-hyvinvointijaksot ja 1. askel pysyvään muutokseen aikuisille-jaksot ovat nyt haettavana!

Palkansaajien Hyvinvointi ja Terveys PHT ry:n järjestämät hyvinvointijaksot ovat nyt syksyn osalta haettavana. Jaksoille haetaan PHT:n verkkosivujen kautta.

Lapsiperheiden jaksot

Elämäntilanteet vaihtelevat, arki voi olla taloudellisesti tiukkaa, kiire henkisesti kuormittavaa. Elintavat ovat muuttuneet epäterveellisiksi. Niiden muuttamiseksi tarvitaan kannustusta. Työn, perheen ja vapaa-ajan yhteensovittaminen on haasteellista ja yhteistä aikaa arjessa on vähän. Aikaa ja mahdollisuuksia liikunnalle, yhteisille harrastuksille ja ruokailuhetkille on harvoin.

Liikunnallisilla perheiden 1.askel-hyvinvointijaksoilla ollaan aktiivisesti yhdessä, liikutaan, syödään terveellisesti, levätään ja virkistytään!

Aikuisten 1. askel-hyvinvointijaksot

Aikuisten 1.askel-hyvinvointijakso tarjoaa mahdollisuuden omien voimavarojen kartoittamiseen, kuuntelet itseäsi ja kehoasi. Luonto, lepo ja liikunta ovat elementteinä liikkeelle lähdössä. Irrottaudut miettimään, mitkä voivat olla ensimmäisiä askeleita omaan hyvään arkeen ja kokonaisvaltaiseen elämänhallintaan. Aikuisten 1. askel-hyvinvointijaksot ovat suunnattuja työsuhteiden ulkopuolisille henkilöille esim. työttömille, lomautetuille, freelancereille, itsensä työllistäjille ja ammatinharjoittajille.

1. askel pysyvään muutokseen aikuisille

PHT:n ensimmäinen askel pysyvään muutokseen-jaksoilla kokeillaan kehittämistyönä arvo- ja hyväksyntäpohjaista lähestymistapaa elintapojen muuttamiseen, mikä on uutta terveyden edistämisessä. Kolmiosaisen kurssikokonaisuuden aikana osallistujat oppivat tunnistamaan arvostamiaan ja itselle tärkeitä asioita, mutta myös epämiellyttäviä tunteita ja ajatuksia, jotka estävät heitä muuttamasta elintapojaan.

PHT ry:n asiakaspalvelu
p. 020 144 1310 (arkisin kello 10-15)
asiakaspalvelu@pht.fi

Usein kysytyt kysymykset »