Tartu ainutlaatuiseen tilaisuuteen ja suorita ammattitutkinto!

ERTOn jäsenille kehitetyt ammatillista osaamista tukevat ammattitutkintokoulutukset käynnistyvät marras-joulukuussa. Voit suorittaa ammattitutkinnon henkilöstön edustajan (HED-tutkinto), arkipäivän esimiestyön (KOJO-tutkinto), oman työnsä asiantuntijuuden (INNO-tutkinto) ja talouden asiantuntijuuden (TALOUDEN ASIANTUNTIJA-tutkinto) koulutuksissa.

Ilmoittaudu mukaan 15.12.2016 mennessä!

ERTO-ammattitutkinnot

HED-tutkinto - Pätevöidy HED-työn ammattilaiseksi!

ERTOn HED-tutkinto on ensimmäinen tutkintokoulutus, joka on suunnattu yksinomaan henkilöstön edustajille. Koulutuksessa kehitetään yhdessä edunvalvonnan käytäntöjä mm. paikallisen sopimiseen. Saat konkreettisia työkaluja toiminnan uudistamiseen ja yhtenäisten toimintamallien kehittämiseen.

Reilun vuoden kestävä koulutus sisältää 12 valmennuspäivää. Valmistuessasi olet kehittämistyön asiantuntija ja olet suorittanut Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinnon sekä Työhyvinvointikortti-koulutuksen.

Tutustu tarkemmin HED-koulutuksen sisältöön »

KOJO-tutkinto - Viritä arkipäivän esimiestaidot huippuunsa ja johda muutosta ammattimaisesti!

Kohti johtajuutta – koulutus on suunnattu ERTOn jäsenille, jotka toimivat esimiestehtävissä tai ovat siirtymässä esimiestehtäviin. Tutkinnon myötä tunnistat omat vahvuutesi ja kehittymisalueesi esimiehenä ja saat konkreettisia työkaluja arkipäivän esimiestyöhön.

Noin vuoden koulutus sisältää 10 valmennuspäivää. Valmistuessasi olet johtajuuden asiantuntija ja olet suorittanut Lähiesimiestyön ammattitutkinnon.

Tutustu tarkemmin KOJO-koulutuksen sisältöön »

INNO-tutkinto - Kehitä oma työsi huippuunsa – hae työkalut uudistumiseen ja uudistamiseen!

INNO-koulutus on suunnattu ERTOn jäsenille, jotka haluavat innovatiivisesti kehittää omaa asiantuntijuuttaan ja vastuualueensa palveluprosesseja. Koulutuksessa kehität sekä organisaatiotasi että omaa ammattiosaamistasi asiakaslähtöisemmäksi ja muutoskykyisemmäksi. Saat konkreettisia työkaluja arkipäivän toiminta- ja palvelukäytäntöjen kehittämiseen.

Koulutuksessa huomioidaan kouluttautujan työkokemus, koulutustausta ja työnkuva. Koulutus antaa mahdollisuuden suorittaa Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinnon tai Liiketalouden perustutkinnon. Reilun vuoden koulutus sisältää 15 valmennuspäivää. Valmistuessasi olet ”työelämän muutosagentti” ja olet suorittanut ammattitutkinnon.

Tutustu tarkemmin INNO-koulutuksen sisältöön »

TALOUDEN ASIANTUNTIJA-tutkinto - Talouden asiantuntija on aina pääkallopaikalla! (muutama paikka)

TALOUDEN ASIANTUNTIJA – tutkinto on suunnattu ERTOn jäsenille, jotka toimivat taloushallinnon tehtävissä. Koulutuksessa kehität omaa palveluosaamistasi kohti asiakkaan konsultoivaa kumppanuutta ja kykenet tuotteistamaan taloushallintoalan palveluja.

Noin vuoden koulutus sisältää 12 valmennuspäivää. Valmistuessasi olet suorittanut Yritysneuvojan erikoisammattitutkinnon.

Tutustu tarkemmin TALOUDEN ASIANTUNTIJA-koulutuksen sisältöön »

Koulutusten toteutus

Oppisopimuskoulutus

Koulutukset toteutetaan oppisopimuskoulutuksena. Työnantaja ja työntekijä solmivat oppisopimuksen tutkinnon suorittamiseksi. Koulutusyhteistyökumppanimme Verutum Oy koordinoi yhteydenpidon oppisopimustoimistoihin. Valmennuspäivät järjestetään arkipäivinä pääkaupunkiseudulla.

Oppisopimus voidaan solmia riippumatta siitä, kuinka kauan kouluttautuja on ollut työelämässä mukana.

Yleistä:

• Oman työsopimuksen tulee olla voimassa vähintään koulutuksen keston ajan.
  • Sovitun työajan tulee olla vähintään 25 h/viikossa.
  • Kouluttautuja osallistuu vain yhteen oppisopimuskoulutukseen kerrallaan (samanaikaisesti ei saa osallistua useampaan oppisopimuskoulutukseen)
  • Omalta työpaikalta on rekrytoitava mentori oppimista tukemaan (esim. kokeneempi kollega)

Kustannukset:

Verutum Oy koordinoi oppisopimuskoulutusten rahoituksen. Opiskelijalta peritään 58 euron tutkintomaksu, muutoin koulutus on veloituksetonta.

Opiskelu tapahtuu suurimmaksi osaksi verkkoympäristössä, joten oppimateriaaleista ei synny kustannuksia.

Ilmoittautuminen:

Kaikkiin koulutuksiin ilmoittaudutaan 15.12.2016 mennessä. Ilmoittaudu tästä »

Lisätietoja:

Koulutussuunnittelija Hanna Svensberg, Verutum Oy: hanna.svensberg@verutum.fi,  p. 044 566 2131 tai järjestöpäällikkö Soile Lindstedt, ERTO: soile.lindstedt@erto.fi.

Saat lisätietoja myös täyttämällä Verutumin nettilomakkeen »