New York –kampanjan voitto Ylöjärvelle

ERTO järjesti vuodenvaihteessa New York –kampanjan. Kampanjan voittona arvottiin 3500 euron matkalahjakortti kaikkien 1.1.2017 mennessä liittyneiden maksavien jäsenten kesken. Arvonta suoritettiin 10. maaliskuuta.

Soilikki Alanne ilahtui ERTOn matkalahjakortin voitosta

Arpaonni suosi Ystean Soilikki Alannetta Ylöjärveltä.

- Kun minulle soitettiin ERTOsta ja voitosta, en uskonut lainkaan, että kyseessä olisi OIKEA voitto. Onnekseni en katkaissut puhelua vaan varovasti ilmoitin, että en tietenkään kieltäydy voitosta. Ensimmäinen ilta kului hämmentyneenä, enkä vielä uskaltanut täysin uskoa koko asiaan, Soilikki paljasti.

Avoin matkalahjakortti tarjoaa monia mahdollisuuksia. Kutsuuko New York?

- Epäusko on vauhdilla muuttumassa matkakuumeeksi. New York alkoi jo innostaa, mutta suunta taitaa muuttua. Nyt on mahdollista toteuttaa matka johonkin vuosia mielessä olleeseen kohteeseen kuten Uuteen-Seelantiin, Australiaan tai Japaniin. Mahdollisuuksia on niin paljon!

Soilikin työkaverit ovat olleet hengessä mukana voitosta kuultuaan.

- Kiitokset ERTOlle sekä terveisiä ertolaisilta työkamuilta, jotka ovat kiitettävästi olleet mukana matkakuumeeni lietsojina ja vapaaehtoisina matkakumppaneina! ”Voiko joku oikeasti voittaa pääpalkinnon..?” kommentin olen kuullut jo monta kertaa, kaksikymmentä vuotta ERTOn jäsenenä ollut Soilikki kertoi hymyillen.

Toimihenkilöliitto ERTO onnittelee Soilikkia ja toivottaa hienoa ja onnistunutta lomamatkaa!

Kuva: Jarkko Kähkönen