ERTOn E>-lehdelle kolme finaalipaikkaa kansainvälisessä Folio Awards -kilpailussa

Yhteistyökumppanimme Kubo Creative Agencyn suunnittelema ja uudistama lehti on valittu kansainvälisen Folio Awards -kilpailun finaaliin kolmessa eri sarjassa.

Toimihenkilöliitto ERTOn jäsenlehti E> valittiin arvostetun kansainvälisen Folio Awards -kilpailun finaaliin parhaan ulkoasun, parhaan uudistuksen ja parhaan kannen sarjoissa. Folio Awards on maailman arvostetuin kilpailu digimedioille ja printtilehdille.

ERTOn yritysilme ja mediakonsepti uudistettiin tämän vuoden alussa yhteistyössä Kubon kanssa muista ammattijärjestöistä erottuvaksi ja myös nuoria puhuttelevaksi. Uuteen E>-mediakonseptiin kuuluu 4 kertaa vuodessa ilmestyvä printtilehti, monimediallinen verkkomedia ja juuri käynnistynyt Instagram.

“Asiakasymmärrykseen perustuva design on aina ollut Kubon lähtökohta. Pyrimme ensin ymmärtämään asiakkaan maailmaa ja mietimme, mikä olisi paras tapa kertoa siitä. Kun pohjatyö on tehty hyvin, syntyy puhuttelevia, haluttuja ja visuaalisesti kiinnostavia mediakonsepteja”, kertoo Kubon luova johtaja Markus Frey.

“Uudistettu E>-lehti toimii loistavasti ja tuo tosi hyvin esiin työhyvinvointia, joka on meille tärkeä teema. Lehden ulkoasun raikkaus, keveys ja freesiys tukevat hyvin ERTOn brändiä. Haluamme, että vaikeatkin asiat ovat helposti lähestyttäviä ja kiinni ihmisen arjessa. Lehti on tosi raikas ja hyvännäköinen käyntikortti meistä”, ERTOn viestintäpäällikkö Kaisa Majava kertoo.

Folio Awards-kilpailuun osallistuu kaikkialta maailmasta yli 2000 kilpailutyötä. Finaaliin päässeiden joukosta valitaan voittajat New Yorkissa järjestettävässä gaalajuhlassa lokakuun 9. päivänä.

Lisätiedot: Kubo, luova johtaja, partner, Markus Frey +358 40 5849258, markus.frey@kubo.fi