Haemme ERTOon kahta lakimiestä

Lakimies (vakituinen työsuhde)

Lakimiehenä vastaat liiton työmarkkinayksikössä jäsenten työsuhderiita-asioista, työsuhdeneuvonnasta ja mahdollisista oikeudenkäynneistä sekä osallistut koulutus- ja tiedotustoimintaan. Lisäksi lakimiehen työhön kuuluvat työehtosopimusneuvotteluihin osallistuminen ja sopimuskirjausten juridinen valmistelu.

Edellytämme oikeustieteellistä koulutusta (oikeustieteen maisterin tai kandidaatin tutkinto), perehtyneisyyttä työlainsäädäntöön ja kokemusta työsuhdeasioiden hoidosta. Arvostamme oikeudenkäyntikokemusta työoikeudellisissa riita-asioissa.

Lakimies (perhevapaan sijaisuus)

Lakimiehenä vastaat liiton työmarkkinayksikössä jäsenten työsuhderiita-asioista ja työsuhdeneuvonnasta sekä osallistut koulutus- ja tiedotustoimintaan. Lisäksi lakimiehen työhön kuuluvat työehtosopimusneuvotteluihin osallistuminen ja sopimuskirjausten juridinen valmistelu.

Edellytämme oikeustieteellistä koulutusta (oikeustieteen maisterin tai kandidaatin tutkinto) ja perehtyneisyyttä työlainsäädäntöön. Eduksi katsomme kokemuksen työsuhdeasioiden hoidosta.

Työsuhde on määräaikainen perhevapaan sijaisuus 31.1.2020 asti.

Mitä tarjoamme?

Tarjoamme monipuolisen tehtäväkentän mukavassa työyhteisössä. Toivomme aloitusta 1.1.2019 tai sopimuksen mukaisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa ERTOn edunvalvontajohtaja Saara Arola, p. 040 631 6521 (parhaiten tavoitettavissa 22.-23.11., 26.11. ja 28.11.). Lähetä hakemuksesi ja CV:si viimeistään 28.11.2018 osoitteeseen saara.arola@erto.fi