Terveyspalvelualan työehtosopimusneuvotteluja jatkettu

ERTO, SuPer ja Tehy sekä työnantajaliitto HALI ovat jatkaneet neuvotteluja uudesta työehtosopimuksesta.

Keskusteluissa on ollut jälleen kaikki tekstikysymykset sekä myös palkankorotukset, niiden suuruus ja toteuttamistapa. Ratkaisun hakemista jatketaan maanantaina 8.6. sekä perjantaina 12.6.

Lisätietoja: edunvalvontajohtaja Saara Arola, p. 09 6132 3233, saara.arola@erto.fi

ERTO, SuPer ja Tehy neuvottelevat yhdessä yleissitovasta terveyspalvelualan työehtosopimuksesta, joka määrittää reilut vähimmäistyöehdot alalle. ERTOn, SuPerin ja Tehyn jäsenet ovat mukana kehittämässä ja puolustamassa alan työehtoja. Jos et ole vielä jäsen, liity viimeistään nyt! Terveyspalvelualan työehtosopimusta noudatetaan yksityisissä sairaaloissa, lääkäri- ja työterveysasemilla sekä terveyskylpylöissä ja kuntoutuslaitoksissa. Lisäksi työehtosopimusta noudatetaan näihin yrityksiin kuuluvissa laboratorioissa, röntgeneissä, muissa lääketieteellisissä tutkimuslaitoksissa ja fysikaalisissa hoitolaitoksissa.