Haemme ERTOon lakimiestä määräaikaiseen työsuhteeseen

Lakimiehenä neuvot ja koulutat jäseniämme työsuhdeasioissa, hoidat jäsenten työsuhderiita-asioita sekä osallistut jäsenviestintään.

Mitä edellytämme?

Edellytämme oikeustieteellistä koulutusta (oikeustieteen maisterin tai kandidaatin tutkinto) ja perehtyneisyyttä työlainsäädäntöön sekä vähintään kahden vuoden työkokemusta työoikeudesta. Kokemus työmarkkinajärjestöistä katsotaan eduksi.

Mitä tarjoamme?

Tarjoamme monipuolisen tehtäväkentän mukavassa työyhteisössä, kilpailukykyiset työsuhteen ehdot ja työntekijälähtöiset työajat. Toivomme aloitusta viimeistään 1.12.2022 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on määräaikainen sijaisuus 30.6.2023 asti.

Lisätietoja tehtävästä antaa ERTOn vt. edunvalvontajohtaja Juha-Matti Moilanen, p. 040 922 4840. Lähetä hakemuksesi, CV:si ja mahdollinen palkkatoiveesi viimeistään 21.9. osoitteeseen juha-matti.moilanen@erto.fi.

Toimihenkilöliitto ERTO on ammattiliitto yksityisen sektorin asiantuntijoille ja ammattilaisille. Jäsenemme työskentelevät mm. logistiikka-alalla, markkinointiviestinnässä, digimedian parissa, yksityisellä sosiaali- ja terveysalalla, taloushallinnossa, tietoalalla, näkemisen ja silmäterveyden alalla, järjestöissä, eläinklinikoilla sekä liikunnan ja kulttuurin parissa.

Arvojamme ovat: lähellä jäsentä, osaavasti, reilusti ja edistyksellisesti. Olemme olemassa, jotta kaikilla olisi parempi työelämä.