Haemme ERTOon lakimiestä

Lakimiehenä kannat kokonaisvastuun erikseen sovittavasta työehtosopimuksesta. Käytännössä vastaat sekä tes-neuvotteluihin valmistautumisesta että niihin osallistumisesta. Lisäksi neuvot ja koulutat jäseniämme työsuhdeasioissa, hoidat jäsenten työsuhderiita-asioita sekä osallistut osaltasi jäsenviestintään. Oikeudenkäyntejä hoidat halutessasi vähäisessä määrin.

Mitä edellytämme?

Edellytämme oikeustieteellistä koulutusta (oikeustieteen maisterin tai kandidaatin tutkinto) ja vankkaa perehtyneisyyttä työlainsäädäntöön sekä vähintään 3–5 vuoden työkokemusta työoikeudesta. Kokemus työehtosopimusneuvotteluista ja työmarkkinajärjestöistä sekä oikeudenkäynneistä katsotaan eduksi.

Mitä tarjoamme?

Tarjoamme monipuolisen tehtäväkentän mukavassa työyhteisössä, kilpailukykyiset työsuhteen ehdot ja työntekijälähtöiset työajat. Toivomme aloitusta helmikuussa 2023 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

Lisätietoja tehtävästä antaa 2.1. klo 14–19 ja 3.1. klo 14–19 ERTOn puheenjohtaja Juri Aaltonen, p. 040 553 8536.

Lähetä hakemuksesi, CV:si ja mahdollinen palkkatoiveesi viimeistään 9.1.2023 osoitteeseen saara.arola@erto.fi.

Toimihenkilöliitto ERTO on ammattiliitto yksityisen sektorin asiantuntijoille ja ammattilaisille. Jäsenemme työskentelevät mm. logistiikka-alalla, markkinointiviestinnässä, digimedian parissa, yksityisellä sosiaali- ja terveysalalla, taloushallinnossa, tietoalalla, näkemisen ja silmäterveyden alalla, järjestöissä, eläinklinikoilla sekä liikunnan ja kulttuurin parissa.

Arvojamme ovat: lähellä jäsentä, osaavasti, reilusti ja edistyksellisesti. Olemme olemassa, jotta kaikilla olisi parempi työelämä.