ERTO juhlii koko vuoden, tule mukaan!

ERTO täyttää 45 vuotta tänä vuonna. Hemmottelemme kaikkia jäseniämme juhlavuoden kunniaksi laadukkailla arvonnoilla ja uusilla jäseneduilla. Pääjuhlaa vietetään koko perheen voimin Linnanmäellä lauantaina 8.6.2013.

Jokaisena kuukautena arvomme kaikkien – niin uusien kuin jo pitempään jäsenenä olleiden – ERTOn jäsenten kesken hyviä palkintoja. Arvontaan osallistuakseen ei tarvitse tehdä muuta kuin olla jäsen ja huolehtia, että jäsenmaksut ovat kunnossa ja hoidettu ajallaan oikein. Arvonta suoritetaan jokaisen kuukauden lopussa.

Juhlavuoden jokaisena kuukautena tarjoamme jäsenillemme vaihtuvia jäsenetuja.

Liity jäseneksi

Seuraa kuukausittain ilmestyvää Jäsenterveiset-uutiskirjettämme. Kerromme siinä ajankohtaiset tiedot juhlavuoden tapahtumista ja eduista. Mikäli sähköpostiosoitteesi on vaihtunut tai se ei ole ERTOn tiedossa, ilmoita se osoitteella jasenpalvelu@erto.fi tai päivitä se itse sähköisessä asiointipalvelussamme WebLyytissä, niin pysyt ajan tasalla.

Reilut palkinnot

Juhlavuoden aikana on tiedossa todella hyviä palkintoja ja mahtavia jäsenetuja. Esimerkiksi tammikuun pääpalkintona arvomme Pariisin matkan kahdelle. Helmikuussa on tiedossa hemmottelua kylpylässä, maaliskuussa liput MM-lätkäpeleihin, huhtikuussa festariliput ja toukokuussa jäsen voittaa kokin käyttöönsä.

Kesäkuussa arvomme lukupaketin kesälaitumille, heinäkuussa luksusristeilyn, elokuussa laadukkaan digikameran ja syyskuussa voittona on sisustussuunnittelijan lahjakortti. Lokakuussa pääpalkintona on huippupuhelin ja marraskuussa joulusiivous kotiin. Joulukuussa täytämme jäsenen kaapit herkuilla.

Lisäksi jokaisena kuukautena arvotaan pienempiä palkintoja. Arvontaan osallistuvat automaattisesti kaikki ERTOn jäsenet.

Mahtavia etuja

Juhlavuoden ajan tarjoamme jäsenille kuukausittain vaihtuvia jäsenetuja. Tiedossa on niin kosmetiikkaa, matkoja, kirjoja, alppitalohuoneistoja, viisumeita, frisbeegols-tuotteita ym. Edut täsmentyvät koko vuoden ajan.

Synttärijuhlat Linnanmäellä 8.6.2013

ERTOn juhlavuoden pääjuhlaa vietetään Linnanmäellä koko perheen tapahtumana. Kaikki jäsenemme perheineen ovat tervetulleita mukaan juhlimaan. Linnanmäki on varattu ertolaisten yksityiskäyttöön kello 9.30–13.00.

ERTO-rannekkeen saat koko porukalle 10 euron omavastuulla per henkilö. ERTOn omaa juhlaohjelmaa, puheenvuoroja, ay-asiaa ja erilaisia esittely- ja toimintapisteitä on sekä ohjelmalavalla että ympäri puistoa.

Tilaisuuden osallistujamäärä on reilu, mutta rajattu.