Visma Services Taloushallintoalan työehtosopimuksen piiriin

Visma Services Oy on sopinut Toimihenkilöliitto ERTOn kanssa noudattavansa Taloushallintoalan työehtosopimusta. Visma Services Oy on auktorisoitu taloushallinnon sekä palkka- ja henkilöstöhallinnon palveluyritys, joka työllistää noin 500 alan ammattilaista.

ERTO neuvottelee valtakunnallisen Taloushallintoalan työehtosopimuksen yhdessä Palvelualojen Työnantajat Palta ry:n kanssa. Sopimuksessa määritellään mm. alan palkat ja työehdot.

Taloushallintoala on yksi kehittyvimmistä aloista, jonka työllisyystilanne on erinomainen.

– Taloushallintoalan edunvalvonta on yksi ERTOn painopistealoista. Olen erittäin tyytyväinen Visma Servicesin kanssa tehdystä sopimuksesta. Työnantaja osoitti sopimuksella hyvää ja vastuullista henkilöstöpolitiikkaa, ERTOn puheenjohtaja Juri Aaltonen kiittelee.

Toimialamme yksi keskeisiä lähimenneisyyden ja -tulevaisuuden trendejä on työpaikkojen keskittyminen suuriin taloushallinnon palveluita laajalla skaalalla tarjoaviin taloihin. Visma Services on siinä joukossa merkittävä tekijä. Sopimus enteilee, että työnantajat tahtovat alalle entistä yhteneväisempiä pelisääntöjä työehtoihin ja -olosuhteisiin. Hieno juttu, Taloushallinnon Ammattilaiset ry:n puheenjohtaja Teemu Miettinen sanoo.

Toimihenkilöliitto ERTOn jäsenyhdistys Taloushallinnon Ammattilaiset ry edustaa taloushallintoalalla työskenteleviä koulutustaustasta riippumatta.

Lisätietoja:

ERTOn puheenjohtaja Juri Aaltonen, p. 040 553 8536, juri.aaltonen@erto.fi
 Taloushallinnon ammattilaiset ry:n puheenjohtaja Teemu Miettinen, p. 040 484 1406, teemu.miettinen@erto.fi, www.taloushallinnonammattilaiset.fi