ERTOn aurinkoiset synttärit Linnanmäellä

Toimihenkilöliitto ERTO juhli 45-vuotissynttäreitään Linnanmäellä auringon helliessä 8.6.2013. Iloisessa seurassa oli mukana lähes 6000 juhlijaa. Lämmin kiitos kaikille!

ERTOn, jäsenyhdistysten ja yhteistyökumppaneiden esittelypisteissä huvipuiston alueella oli tarjolla monipuolista tietoutta. ERTOn lakimiehet ja asiantuntijat vastasivat kysymyksiin ERTOn teltalla. Jäsenyhdistykset ja yhteistyökumppanit esittelivät toimintaansa ja kertoivat tulossa olevista tapahtumista ym.

Juhlaohjelman juonsi lepppoisalla tyylillään ERTO Nuorten puheenjohtaja Pekka Laukkanen.

NÖTKÖT-bändin esitys sai hymyn kaikkien huulille ja jalat vipattamaan. Nötköt on sydämen sykkeellä ja intohimoisella draivilla esiintyvä 4-henkinen bändi, joka yhdistelee musiikissaan Karibian aurinkoisia rytmejä ja Pohjanmaan suoraviivaista tulkintaa. Näiden väliin mahtuu kaikki paletin värit ja värähtelyt. Tiivistettynä, power folkkia.

Ilveilijät viihdyttivä juhlaväkeä ympäri huvipuistoa omintakeisella, pinkillä tyylillään.

ERTOn puheenjohtaja Juri Aaltonen vaati juhlapuheessaan Suomea solmuun. Lue tiedote >>

STTK:n puheenjohtaja Mikko Mäenpää toi keskusjärjestömme tervehdyksen juhlaväelle ja muistutti, että järjestäytyminen kannattaa.

Innokkaimmat hurvittelijat jatkoivat laitteissa pyörimistä vielä ERTOn yksityistilaisuuden jälkeen ja osa kävi tutustumassa myös Merimaailma Sea Lifeen.

ERTOn yhteistyökumppaneista olivat paikalla Vakuutusyhtiö Turva, Lähialuematkat ja Digia. Lisäksi Viking Line lahjoitti juhlaväelle risteilybonuskortteja.

Tunnelmia videolla ja kuvina