Palveluaikamme muuttuvat kesäksi

ERTO palvelee jäseniään koko kesän ajan. Päivystysajoissa on kuitenkin pieniä muutoksia 17.6. alkaen.

Voit muun muassa kysyä työsuhdeasioista tai päivittää jäsentietosi ERTOssa tai kysyä esimerkiksi päivärahaa koskevista asioista työttömyyskassalta kesän ajan.

Työsuhdeneuvonnan kesäpäivystys

ERTO tarjoaa jäsenilleen työsuhdeneuvontaa kesällä 17.6.–2.8. maanantaista perjantaihin klo 9.30–11.30. Työsuhdeneuvonnan tavoitat numerosta (09) 6132 3241. Apua työsuhdekysymyksiin saa myös nettisivujemme työsuhdeoppaasta, josta löytyy lisäksi vastaukset yleisimpiin työsuhdekysymyksiin.

Työttömyyskassan kesäpäivystys

Työttömyyskassan kesäpäivystys sijoittuu ajalle 17.6.–23.8. Puhelinpäivystys on auki jäsenille ma–pe klo 9.30–11.30. Työttömyyskassasta voi kysyä mm. päiväraha- ja vuorottelukorvausasioista. Työttömyyskassa palaa normaaleihin päivystysaikoihin jälleen maanantaina 26.8. Puh. (09) 6132 3224, erto.tk@erto.fi

Jäsenrekisterin kesäpäivystys

Jäsenrekisterin puhelinpäivystys on avoinna jäsenille 17.6.–30.6. joka päivä maanantaista perjantaihin klo 9.30–11.30. Puh. (09) 6132 3204, jasenpalvelu@erto.fi. Jäsenrekisteri on suljettuna 1.7.–2.8. välisenä aikana, mutta sähköinen asiointi on käytettävissäsi.

Sähköinen asiointi 24/7 (Web-Lyyti ja Web-Tytti)

Huomaathan, että sähköinen asiointi on käytettävissäsi aina ympäri vuorokauden. Voit hoitaa useat asiasi sähköisesti osoitteessa www.erto.fi/kirjaudu.

Työttömyyskassan asiointipalvelussa Web-Tytissä voit tarkastella hakemuksesi käsittelyn tai maksujen tilannetta ja lähettää jatkohakemuksen tai muutosilmoituksen.

Liiton asiointipalvelussa Web-Lyytissä voit korjata tietojasi jäsenrekisterissä, tulostaa rekisteriotteen, maksaa jäsenmaksujasi, tehdä ilmoituksen palkattomasta ajanjaksosta tai tulostaa jäsenmaksutodistuksen.

Kaikkien palveluiden yhteystiedot ja palveluajat >>