Liity jäseneksi kesän aikana, voit voittaa iPadin!

Toimihenkilöliitto ERTOn jäseneksi 1.6.-31.8.2014 liittyneiden kesken arvotaan iPad. Arvonta suoritetaan viikolla 36 ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Siirry jäsenhakemukseen {loadposition content_include_testimonial}

Etuja ja palvelua jäsenille

ERTOn jäsenenä et jää yksin työsuhdepulmiesi kanssa. Saat henkilökohtaista apua työsuhdeasioihin erikoistuneilta juristeiltamme ja asiantuntijoiltamme.

Jäsenenä voit saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa. Lisäksi tarjoamme alennuksia ja etuja mm. vakuutuksista, matkoista, hotelleista ja polttoaineista.

ERTOn jäsenmaksu vähentää automaattisesti verotustasi. Jäsenmaksu määräytyy tulojesi mukaan ja on 11-45 € kuukaudessa. Liittymisedellytyksenä on voimassa oleva työsuhde ja että sinulla on palkkatuloja. ERTOon voit liittyä olitpa sitten määräaikaisessa tai vakituisessa työsuhteessa tai vaikka kesätöissä.

Kilpailun säännöt

Toimihenkilöliitto ERTO arpoo kaikkien ajanjaksolla 1.6.2014-30.8.2014 jäseneksi liittyneiden kesken Ipadin. Arvonta suoritetaan viikolla 36. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai toiseksi palkinnoksi. Palkinto lähetetään voittajalle postitse.