Emma-akatemian kevään koulutuskalenteri on julkaistu

ERTOn oman Emma-akatemian kevään 2015 kurssikalenterissa on laadukasta ammatillista lisä- ja täydennyskoulutusta edullisesti. Kevään koulutuskalenterissa mm. ohjelmisto- ja esiintymistaitoja, asiakaspalvelua, esimiestyötä, somea ja oppia tullilainsäädännöstä sekä suosittu työhyvinvointikorttikoulutus.

Koulutuspaikkakuntia ovat keväällä Helsinki, Tampere, Jyväskylä, Savonlinna, Turku, Vaasa, Kajaani, Lahti, Kotka, Pori ja Seinäjoki.

Emma-akatemia on Toimihenkilöliitto ERTOn oma akatemia, joka tarjoaa edullista ja laadukasta lisä- ja täydennyskoulutusta. Emma-akatemiaan ovat kaikki tervetulleita!

Erittäin edullisesti

Emma-akatemian kurssihinnat ovat erittäin edullisia. Lisäksi hintaan kuuluu aina lounas. Hinnat:

• Työnantaja toteuttaa koulutusvelvollisuuttaan maksamalla kurssin ERTOn jäsenelle 85 € + alv 24 %
  • ERTOn jäsen, joka maksaa kurssin itse 49 €, sis. alv 24 %
  • Työttömät ERTOn jäsenet 29 €, sis. alv 24 %
  • Ei-jäsenet 215 € + alv 24 %

Ilmoittautuminen on käynnistynyt!

Käy tutustumassa koulutustarjontaan ja varaa oma kurssipaikkasi
Emma-akatemian sivulta >>

Kurssit täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Vain toimimalla nopeasti varmistat oman kurssipaikkasi.

Emma-akatemiasta lisäpaloja työelämään

Vuoden 2014 kurssipalautteissa Emma-akaremia sai kurssilaisilta loistavaa palautetta. Erityisesti kiitettiin ilmoittautumisen sujuvuutta, kouluttajia ja koulutuksen sisältöä. Koulutuksen vaativuustason arvioi sopivaksi 90 % vastaajista.

Huonoimmat pisteet sai kurssiin sisältänyt opiskelijalounas, sekin kuitenkin 4,07 pistettä viidestä.

Kurssipalautteissa toivottiin erityisesti eri ohjelmistojen jatkokursseja, joten niitä on kevään koulutuskalenterissa rutkasti. Peruskurssejakaan ei tietenkään ole unohdettu.

Lisätietoja: emma-akatemia@erto.fi